Teater Natrah musim 2

Yayyy!! Finally...dpt jugak tgk Natrah!! Sgt best..yg pasti mmg xrugi! =D dan dpt jejakkan kaki masuk Istana Budaya.. Firstly, mula2 ajak Ayu, Naza n Dayah...tp dorang ingt ak maen2 kot..boleh pulak mlm tu dok jadi bahan joke dorang..dahla, agak stres sbb memikirkan SAS!! Huh... But its ok.. ak faham..xsume org minat dgn teater...so, ok!! Ak cari owg laen boleh teman aku pg tgk Natrah...and lastly owg yg sudi teman aku adalah Tasya, my schoolmate, my classmate. muchas gracias coz sudi menerima pelawaanku =D opsss...dan juga tidak ketinggalan si cik abang nya...oh ya! btw kitorg tgk 1st nite punye show..excited kn..kekeke.. ;)


Natrah season 2


 Our tickets

 With Mansor Adabi and Natrah (bukan manusia sebenar..huk3)

Me n Tasya 

 
Cinta, perjuangan dan airmata...

Bertaraf dunia??!! hurmm..i dunno..hehehe..



 Memperkenalkan barisan pelakon2  selepas 2++ jam  persembahan 


And until now im still thinking, dalam poster ade name Dato’ Rahim Razali..tp scene mn yg die berlakon. Masa memperkenalkan pelakon pon xde aku rase..ahhh..whatever la!! Part yg plg aku suke gler time Mansor Adabi menari hindustan okeh ( lagu hindi yg dialih ke bahasa melayu..not sure lagu ape tp mmg femes la lagu tu )  Oh gosh!! So cute..senang cite sume scene best la juz time monolog2 tu yg agak kurang faham n bohsan..huhu..ya! mayb aku kena belajar lagi ape itu teater? ;p
Kepada sesiapa yang belum tahu siapa Natrah atau Nadra Maarof atau Huberdina Maria Hertogh : INI KISAH BELIAU!
p.s : Oh ya! Btw, rase mcm nk beli buku hasil tulisan pengkaji sejarah, Fatini... ;p
p.s.s : credit to Eirma Fatima, actors, actress, owg2 belakang takbir n sume la..uols did a great job =)
p.s.s.s : I’m addicted to theater...help me! help me! Nk masuk IB lagi! 

p.s.s.s.s : kalo I nk kawin dgn Remy Ishak bole??!! 

♥ 


Comments

Popular posts from this blog

I S T A N B U L, aku datang lagi!

Mish uols!

We Have a Purpose in Life