Mish uols!

Sejujurnya seikhlasnya sem ini adalah sem yang  xbest! Tapi sem ni aku bebas bebas sebebasnya. Wlpon tak best tp still ada bahagianya :)) Yela, mcm mn xbahagia! aku ni hantu McD..so, everyday aku bole makan McD dah! hahaha.. Kepada mereka yang mengenali diri ku yg hina ini mereka akan tahu mengapa..agaknya la kan..huhuhuhu...

Mereka-mereka ini adalah manusia yang saya rindu 

 she's my soulmate, Naza.. I LOVE U!

Epah n Che Nad.. kawan gila2..hahahahaha

we are superwoman :D

:))

Kak Rai, Naza n Haf

Ni la pic family kami! teka sapa bapak? sapa anak? sapa cucu?


Lia (berjilbab pink) manusia yang paling banyak ajar aku... TQ Lia <3


motip?? eeuuuwwwww



Bachelor Science (Hons.) Statictics / Bachelor Science (Hons.) Mathematics 2007/2008
UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA

YOU GUYS ROCKKKK bebeh! :DDDD

p.s : saya xpandai nak tulis blog tapi gagahkan diri jugak nak ada blog mcm org laen..isssshhh

Comments

Popular posts from this blog

I S T A N B U L, aku datang lagi!

We Have a Purpose in Life