A Day With my Lovely LIA :)

Location : Mid Valley 
Date : 6/04/2011

Lunch 

Dan habis pun! blurppppppp

Dinner 
 saya kan HANTU McD

with Lia

weols buat marathon movies okeh :D


Prince Marcus! I'm in love with you mucho mucho mucho amor! Ini semua penangan HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA. Seriously jejaka tampan macam putera raja dari Rome itulah ciri2 lelaki idaman hati saya..hahaha. Walaupun tidak segagah perkasa dan setangkas Merong, tapi beliau sungguh sweetttttt... Atan pun kalah di tangan Prince Marcus! oh my Atan, pergilah kekanda bersemadi di samping Luna....Adios mi amor! -___-

Mengapa dan kenapa saya suka Prince Marcus (I dunno his name in reality life, ini semua alam  fantasi je ye) character beliau  yang buat saya jatuh cinta. Beliau suka kebebasan, beliau pemberi kebebasan dan beliau juga bukan penghalang kepada kebebasan! I love FREEDOM too, That's why I love arts so so so much :) 

p.s : aku je sorang yang faham statment di atas :) Its hard to explain okeh :)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

I S T A N B U L, aku datang lagi!

Mish uols!

We Have a Purpose in Life