'Aku Dah Bertunang' ♥

Horaaayyyy!! mayb itulah jeritan batin ku kalo aku dh bertunang nanti...

 p/s : sungguh tiada ciri2 perempuan Melayu langsung XD


selamat bertunang diucapakn kepada 
NOR FAZILAH NORDIN 
congrats dear ♥ ♥  


 hantaran 9 berbalas 16 (belah laki) okeh..banyak siot!

 time ni xbertunang lg..tgh neves tuh! haha

 aksi gedik Fazilah seperti biasa..sama cm dlo =D
 
  2thn aku duduk sebelah die masa form 4 n 5

 semoga turn aku pulak lepas ni..hehe..amin.

 with Amelia Aryani =))
 selepas selesai upacara menyarung cincin.


tema : PINK 
location : rumah Fazzy @ Taman Sepilai, Kulim, Kedah. 
tarikh : 5 Dec 2010


p.s : semoga kekal hingga ke jinjang pelamin :)





Comments

Popular posts from this blog

I S T A N B U L, aku datang lagi!

Mish uols!

We Have a Purpose in Life