DUA PULUH DUA

DUA PULUH DUA??!  euuwwww...umo aku dh genap 22 tahun...alhamdulillah..im still alive..TQ ALLAH! seperti biasa, kalo dh tiba tarikh 5hb Dec (semenjak sume manusia mula menggunakan FB-teringat zaman FS/MySpace) notificitions kt acc FB aku penoh!! wall aku penoh!! penat aku nk reply satu2..mengeluh pulak aku..aiishhhh..xpatut2..hahaha..btw, thanx uols 4 da wishes..MUCHAS GRACIAS amigos =D luv korang sume la! Tp yg plg aku terharu adalah nama2 hamba Allah seperti di bawah :

  1. MIRA
  2. TASYA
  3. NABILAH
  4. CT
hanya mereka sahaja wish my besday via phone..aku xsangka korang ingat..terharu!! ♥ ♥ ♥ TQ...

opppsss..tidak dilupakan jugak my fren from Yokohama..thanx 4 da tweet =) 

For my family, terima kasih untuk malam ini ♥ love forever n ever!





 Happy Birthday to me!


motip nk cincang kek itu? XD



dengar sini sume penduduk kampung! umo aku dh 22 tahun..ahhhhh...umur hanya angka!! wishlist?? emmm..hanya aku dan ALLAH saja yg taw =D amin..bln dpn dh 2011, so umo aku dh 23 tahun..ggrrrr...baru nk merasa jadi 22 tahun..XD

Comments

Popular posts from this blog

I S T A N B U L, aku datang lagi!

Mish uols!

We Have a Purpose in Life